Mengikut ideologi sesat barat al kafirun
The customer is always right
Walaupun customer tidak beradab, mulut kurang ajar, mulut macam loji najis, kita sebagai pekerja adalah hamba kepada mereka
hukumnya wajib patuh dan taat setia menyajikan perkhidmatan yang terbaik
Dan sebagai seorang pendekar kfc yang tinggi maruah dan harga diri...memukul pelanggan biadab di khalayak ramai tanpa mempedulikan imej diri bakal tercalar merupakan tindakan yang paling bijak serta membuktikan keberanian jati diri yang tinggi..
Segulung ucapan Tahniah seiring dengan Takziah teman ucapkan
.
7 comments:
adeii...
sure kena buang tu...
dengar kata2 pengarah kfc tu macam2 langkah dia nak wat. tapi yang paling penting adalah manner pekerja. duh.
Aku penah order sampai lbh setengah jam baru sampai ayam.. kalau rasa tak boleh sabar blah je lah dari situ. Lagipun aku tgk staff KFC tu dah sehabis daya dah wat terbaik..
Kena tambah dapur la nampaknya KFC lepas ni.
fuiyo gila lahh sampai macam tu.
power2. macam nilah bagus. berdarah pahlawan.
aku nk cakap dua2 salah..masing2 tak leh sabar
Hansyirah Takezur - berdarah kepalamanager tu nak menjawab
ParkAir -Apa boleh buat, nak makan kat kfc tu jugak, kalau tak mati kebulur nanti
rozeeta rashid - tanpa kesabaran kita semua boleh jadi gila
Razman - true punya pendekar
Raden - dua-dua memang songsang ni
hidup KFC!
Post a Comment