Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Sunday, April 8, 2012

Sorry Bos

Kusut memikirkan apa yang harus aku perkatakan terhadap bos menjelang esok

Bagaimana hendak ku luahkan isi tersirat bersimpul yang terbuku d hati ini? hah? bagaimana??





Adoi aku nak resign kerja ni tapi memandangkan situasi di tempat kerja yang agak kritikal dimana semuaanya huru hara...dateline projek sudah semakin hampir, berbagai spesis masalah juga muncul saban hari, sana sini kelam kabut

Tapi aku dapat offer tempat lain yang lebih lumayan dan baek punya hendaknya

yang memerlukan aku report duty as soon as possible and if i fail to do so..the opportunity will be gone forever like tomorrow will nover come again........

hmmph....

berat..

berat..


kusut woi







Tomorow





24 hour resignation Notice












aku nekad






















sorry Bos













.

3 comments:

cg4dis said...

sama dengan kita.kat tempat kerja tgh kelam kabut...bos pon xlama lagi nak bersalin...maaf bos

miera said...

serius? tanak istiqarah dulu?

Prettywrite said...

jadi quit ke?memang rugi kalo lepaskan peluang offer yang lebih baik kan..good luck!