Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Sunday, May 30, 2010

Intro

aku ingin berblog gak mcm org lain...wlaupun sudah agak lewat utk aku bermula..tp xpe la..inilah blog aku yg diberi nama "DuniakuAbstrak"... aku seorang yg agak seni...x brape seni sgt la..ade la cket..kdg2 merapu je..so hasil2 segala benda dari blog aku ni kebanyakannya bersifat abstrak...kepada yg x tahu ape kebenda nya abstrak tu meh aku jelaskan maksud nya. Abstrak tu adalah satu sifat di mana kita x bleh nampak dgn mata kasar, atau rasa dgn panca indera biasa..kita kena rasa dgn hati, org putih kata kena "feel"..so kena rasa dgn hati..kalo x faham rujuk dgn pakar bahasa..aku pon fhm2 sndiri je..Tujuan aku menulis blog adalah utk bkogsi pandangan, ilmu, karya aku ngan korang..saje2 nk tulis2...conteng2..kalo aku ade wat korang terasa aku pohon kemaafan bukan niat aku wat blog utk cari musuh, cari kawan ade la, kalo korang rase hasil2 dari blog aku best korang nikmati la ia dgn gembira nya...kalo rase x best bg la teguran n pandangan...sekian dari aku..semoga kita semua sihat2 belaka, gembira, tough, n all da best...adious..

No comments: