Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Sunday, July 31, 2011

Ramadhan mengintai dari tirai kamar menghitung detik memunculkan diri

Salam sejahtera semua



d jangkakan besok kita semua akan berpuasa perut mata telinga mulut hidung siku lutut dan segala aspek posisi.....



selamat berpuasa dari segala aspek posisi


hentikan perangai buruk dan keji seperti mengutuk mengumpat mencela adinda evans sepuas hati nafsu setan laknat (ni contoh je, janganlah sentap sangat...kah3) ..

kalau tak mampu stop...kurangkan

kalau tak mampu jugak..

pergi panjat klcc terjun ke bawah dengan gaya bebas,

cepat sikit mati, cepat sikit kena seksa kubur...








9 comments:

AyuE SurihanyOt said...

tajuk dah cukup melankolik dah...tetiba isi nak suruh aku bunuh diri gamaknya...haha\


jgn lupa posa penuh..aku tak pa ada cuti..hehehe

Lea IsNaw! said...

selamat berpuasa DA
lama x singgah sini

Eyka said...

selamt berpose awakk!! hee;p

Lya Colours said...

selamat berpuasa ayul !! semoga hasrat nak mengurangkan diameter perut tercapai. hehe

Lya Colours said...

selamat berpuasa ayul !! semoga hasrat nak mengurangkan diameter perut tercapai. hehe

Titisan Hujan said...

moga pose kali ni lbih baik!

bighagenjo said...

:). gud luck tempoh bulan ramadan.

YanaMIB said...

slmt berpose beb! hr ni ko pose x?? ngeee~ jgn duk ngelat2 naa..dh tua ko nih xelok ngelat2 pose..lalalala =P

za said...

jom terjun klcc same2. u jump i jump