Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Wednesday, February 8, 2012

Pekerja KFC i-city smack down pelanggan

Mengikut ideologi sesat barat al kafirun

The customer is always right

Walaupun customer tidak beradab, mulut kurang ajar, mulut macam loji najis, kita sebagai pekerja adalah hamba kepada mereka

hukumnya wajib patuh dan taat setia menyajikan perkhidmatan yang terbaik



Dan sebagai seorang pendekar  kfc yang tinggi maruah dan harga diri...memukul pelanggan biadab di khalayak ramai tanpa mempedulikan imej diri bakal tercalar merupakan tindakan  yang paling bijak serta membuktikan keberanian jati diri yang tinggi..












Segulung ucapan Tahniah seiring dengan Takziah teman ucapkan






.

7 comments:

Hansyirah Takezur said...

adeii...
sure kena buang tu...

dengar kata2 pengarah kfc tu macam2 langkah dia nak wat. tapi yang paling penting adalah manner pekerja. duh.

ParkAir said...

Aku penah order sampai lbh setengah jam baru sampai ayam.. kalau rasa tak boleh sabar blah je lah dari situ. Lagipun aku tgk staff KFC tu dah sehabis daya dah wat terbaik..

Kena tambah dapur la nampaknya KFC lepas ni.

rozeeta rashid said...

fuiyo gila lahh sampai macam tu.

Razman said...

power2. macam nilah bagus. berdarah pahlawan.

Raden said...

aku nk cakap dua2 salah..masing2 tak leh sabar

DuniakuAbstrak said...

Hansyirah Takezur - berdarah kepalamanager tu nak menjawab

ParkAir -Apa boleh buat, nak makan kat kfc tu jugak, kalau tak mati kebulur nanti

rozeeta rashid - tanpa kesabaran kita semua boleh jadi gila

Razman - true punya pendekar

Raden - dua-dua memang songsang ni

Nveil said...

hidup KFC!