Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Friday, November 19, 2010

Gay = Gembira

"Gay traditionally means "happy", but in Modern English it also means homosexual. This meaning is more common now. The word "gay" describes a person who is sexually attracted to and romantically interested in people of the same sex instead of the opposite sex. This means males who like other males or females who like other females."

-from wikipidea-



Lokasi : Pusat Tuisyen Gila Kentang
Waktu : sekarang
Tarikh : sekarang

Ckgu Prodo
: ok murid-murid, hari ini cikgu nak ajar satu perkataan baru..perkataan baru hari ini ialah gay, gay di sini bermaksud gembira ya murid-murid. cikgu nak kamu semua buat satu ayat berkaitan dengan perkataan gay, siapa tak dapat buat ayat cikgu rotan sampai merah menyala- nyala bontot tu. So kalau taknak bontot jadi merah menyala- nyala sebab kena rotan buat ayat betul-betul.


selepas lima minit....



Ckgu Prodo
:
Ok Daud kamu mula dulu

Daud: Err...hmm..saya berasa sungguh gay pada hari ini kerana saya pakai kasut baru

Siti Tiak : Mama cakap kalau datang bulan orang perempuan boleh jadi tak gay

Ahmad Farah: Saya akan rasa gay bila saya dapat siapkan kerja sekolah awal

Nur elmo: Kalau nak rasa gay, kita hendaklah selalu meng gay kan orang lain


Ckgu Prodo
: Bagus semua, ayat yang ringkas dan bertepatan dengan penggunaan perkataan tersebut, cikgu rasa sungguh gay dengan prestasi kamu semua pada hari ini. Ok mari kita semua nyanyi beramai-ramai sebagai tanda syabas untuk kamu semua. Siapa tak nyanyi, macam biasa la..cikgu rotan.




” kalau anda rasa gay tepuk tangan tap..tap..tap..tap..
kalau anda rasa gay tepuk tangan tap..tap…tap…tap…
kalau anda gay begini la caranya
kalau anda rasa gay tepuk tangan tap..tap..tap..tap…”


18 comments:

Lya Colours said...

haha bodoh gila last2 lagu tuh kan
aku nak ko nyanyi, then post blog
ok?
hahaha

eiffel said...

-.-" gwa betol2 g usha kt wikipedia!!!yup...memg camtaek!!!!!

gwa rsa tak gay biler rmai lelaki gay

y@n@ M!B said...

jgn la kata ko cikgu tu ayul?? hoh!


aku berasa sungguh gay setelah membaca entry ko...


kah kah kah~ =P

Encik Tikus said...

gua rasa macam nak bakar blog nie, kah kah

nadia said...

keh keh keh..

aku tak nak kena rotan!

MOFASAD said...

batu-batu bergantungan melepaskan amarah disebalik kelambu jarang, menigkatkan lagi haba yang berterbangan laju di ufuk timur serta melanjutkan usia yang semakin menurun disebabkan gula yang kehabisan di dapur

cacing said...

ouh.... i'm gay tody!!! hahahahah

lily_lolypop said...

this post is cool :)
gay have double meaning. beware ! :)

plumpy.tootsie said...

that song sux.

itu je aku nk cakap.

hai ayang ;)

adrinaqamarina said...

adik tengah sakit, so sungguh rasa tak gay. haha

maCy said...

saje j tggu kot2 klo tsrmpk tgh udara ayul dtg jenguk..

haram.. slagi macy xdtg jgn harep die na smpai~

hiro said...

jum~

tia said...

gua sgt tak gay bila nama gua di 'sititiak' kan!
dem lu!

kema said...

hahaha~...sengal tul....dalam kamus pun ade gay=gembira...
gay nye saya hari neh

DuniakuAbstrak said...

Lya Colours - nak aku nyanyi? bahaya weh..merdu lunak suara aku tergoda kau nnt..

eiffel - rasa sungguh camtaek pon ok gak

yana - aku tak terlibat dlm sesi pembelajaran yg terlampau nih

encik tikus- amboih2 rasa tak gay ke bila baca entry ni sampai nak bakar2? hahaha

nadia - good student, sila nyanyi lagi sekali

MOFASAD- ni ape ni? haha

cacing - im everyday feel gay..

olie - no no not beware but...be gay

awek tootsie - haha rasa tak gay ke hari ni? dont sad2 be gay2 k?

rina- takpe2 da sihat nanti kembali ber-gay-an k?

macy- bz sket la macy. nanti ayuL halal kan diri dengan menyinggah k? jgn marah..hehe

Hiro - jom3

tia - haha nama tu seksi dol

kema- ade, ni nak bagitau la ni..hehe

AyuE SurihanyOt said...

jadahnya ni ayul???ko dah kearah gay ke ape??

hamzah ian said...

gua dah ckp itu hari.. gay tu hepi tapi takde orang caye.. sob2..

PinQib said...

aku rasa terlebih gay baca blog niiiii

hehe.. harap ko x geli pulakkk