Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Thursday, August 4, 2011

Jangan Jahanamkan subuh anda

Lepas sahur jangan terus bantai tido..tunggu sehingga subuh muncul menegur mesra, sempurnakanlah solat subuh yang awesome itu kemudian barulah boleh bantai tido.







pesanan ini ditaja oleh bakal finalis Imam Muda musim ke lapan belas

17 comments:

Raden said...

aku pas sahur kompem xleh smbung tdo sbb kne g skola..:(

Si DauN CeRi said...

lepas sahur, online dulu sambil tunggu subuh.. heh~

Lya Colours said...

aku tido pas solat sampai kol 7.15 baru bgn. hahaha

YanaMIB said...

aah aku pn prefer settle solat subuh dlu br tido..klu dh tido dlu slalunya subuh mmg kelaut lah..ko nk jd calon adek ipar aku wahai imam muda?? kahkahkah =P

Encik Psychopath said...

ok bos.

bighagenjo said...

haha! macam aku. kan kan

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

xleh tdo...gua keje pg..masuk pkul 5.30..sedih..mgu depan br leh bantai tdo lps subuh..shif ptg..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

gud luck finale imam muda.hahahaha

Titisan Hujan said...

setju sgt2 laa
alang2 tggu subuh, leh hbiskan 1 juzuk

ney said...

yup.klo takot tertido,bole solat sunat dlu ke, ngaji ke kan=)

Lea IsNaw! said...

betul2
better subuh dulu
then tido lah sampai buka pun..
eh

shizuka said...

org kate 'take a nap' je.heeeeee.

zombie said...

Lewatkan sahur, senang cerita. Habis sahur, duduk kejap dah terus masuk waktu.

Hana Soffelia said...

Hehehe btl tu. after sahur jgn duk bantai tdo. kang xlengkap puasa.

adrinaqamarina said...

ya imam muda ayul! hehe.


kat sini lagi laaah. pukul 4.45 pon dah cerah! -.-' terlajak bangun 5.30 lagi lah dah macam 7 pagi.

syasyah_biscuits said...

santai btol pesanan tuh. huhuh

bunga said...

hahahhaa..lepas subuh mmg kompem tido balik lau xkeje..