Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Thursday, August 11, 2011

Misteri kehilangan segerombolan kuih

Meratapi kehilangan dua ketul pau pedas dan seketul karipap sardin. Lokasi subjek tidak dapat dikesan dan kehilangan cuma disedari seawal saat hendak berbuka.







wahai  pau pedas dan  karipap sardin

Tolonglah pulang kepangkuanku








Arggh!!!



















.

20 comments:

Lea IsNaw! said...

hehehe
sapa la yg curi tu
ke ko lupa ingatan ko dh makan td?
haaaa..kantoi

AyuE SurihanyOt said...

erkkkkkkkk..(sendawa) kenyang dah woii...

Muntos said...

kucing makan dak?

bukankosong said...

ko la yg mkn tu! :P

Hana Soffelia said...

Siannya kuih hlg, hbs tu mkn ape je berbuka td? hehe

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

lu tertinggal dalam perut lu sndri kot sblm bebuka td..eh?????

ecah mashuri said...

aiyork.dah selamat di pauuukahhhh?HAHAHAH

adrinaqamarina said...

berp! alhamdulilah. eh ni pau dengan karpap sardin abh eh? ala dua ketul je, tu pon kedekut ke? haha. :P

adrinaqamarina said...

pau ayam tu feveret sepanjang zaman tu abg! pergh.

bighagenjo said...

gahaha! mmbr ko dah bantai makan dah ke woi. untonglahhh dah buke awal. haha

Lya Colours said...

haaa ayok sape amik tak tauuuu

ENCIK TIKUS said...

kalau gua dah tumbuk muka lu... jangan menyesal...

Titisan Hujan said...

aii..mmg patot musykil nie
lom bbuka da hilang

shizuka said...

dah jumpa belum?

Encik Psychopath said...

ntah ntah. haaa. faham kan?

HEROICzero said...

berbuka tanpa sedar . ha ha !

Hansyirah Takezur said...

puasa tak? ke tanpa sedar makan dalam tak sedar? =.=''

Robot | Sakti said...

bukan gua yang ambik.

shizuka said...

ayul weh.update2

DuniakuAbstrak said...

Lea IsNaw! - bukan aku..tsskk

ayue- kenyang tapi hati tetap sedih..haha

Muntos- kucing antara suspek utama

bukankosong - paling bukan

Hana Soffelia - makan nasik.

kamen- puasa la woi

ecah- kau kan yang culik kuih aku

rina- sopannya dia sendawa..pau ayam pun feveret ai

bighagenjo - untung pebendanya tak pose

Lya Colours - rindu kuih tu

ENCIK TIKUS - kuih hilang kena tumbuk pula..nasib badan

Titisan Hujan - musykil gila

shizuka - dah ganti baru

Encik Psychopath - tak faham..keh3

HEROICzero - nak jugak

Hansyirah Takezur -semua tuduh aku kan..cis

Robot | Sakti - amik letteww..

shizuka - ye