Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Thursday, July 1, 2010

I LOVE U ATOK

Entry ini aku tujukan khas buat atok aku yang ter chinta..

aku ade seorang atok yang di panggil Tok Minah,beliau adalah seorang 'female' Atok aku juga merupakan seorang minah rempit..beliau suka merempit di dapur dengan menyajikan makanan2 yg lazat..

aku nak citer pasal satu tabiat atok aku iaitu beliau suka menonton drama2 melayu sambil mengulas drama tersebut, kalah Hasbullah Awang..pengulas sukan tu..

kalau korang nak tau lebih lanjut Jom layan drama hasil terbitan aku sendiri..haha












Comel kan Atok aku? hehe

20 comments:

Sky Before Pinky said...

so cute..hehe.. klsksr pslk..

DuniakuAbstrak said...

Sky Before Pinky - who cute? me? tq..hoho..err tulis pe? x faham la..haha

-telordibasuh- said...

hahaa..mintak ko ayul tue nti xmacam tu la hahaha

Liliyuli said...

hahhaha...kelaka~

eyra said...

hahahaha...kelakar sgt..=)
sampai guling2 ni taw...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hehehehe...emosi sgguh atok ko ni..atok ko lyn wel kap x?kl plyer xpassing bola cm atok ko nk mst die emosi kn.

hihi.untg la ko ade atok lg..xsume ade

sygilh beliau.hihi

lilycun said...

hahahhah......cute betul lukisan..nk lukis gak la lpas nh

durakhyar said...

comel sangat2..
klu ajak atok ko pi wayang..
habis la satu wayang tu..
^_^

fndrocka said...

tu maknanya...atok kau masih tak nyanyuk.suruh dia banyakkan lagi ibadah menonton drama

y@n@ M!B said...

haha pandai ko ajuk atok ko eh..ngee~ =p

fadhlihamdan said...

haha. aku pon ade kenal orang yang komen lebih camni. dia tengok tv macam tengok wrestling.

Lelaki Ini said...

hahaha..
sgt2 cumel!

nas said...

kah3...
nice lorr..
ayah aku pon slalu ngulas..
cmne ko buat???

bellar0ssa said...

alahai sumpah comel.haha.. best plak.nak follow. kreatip betol kau ni.

syakey said...

hahaha..

DuniakuAbstrak said...

telor- kalau tua aku mcm tu kot, "ke mana tumpah nya sos kalau tidak kat cucur udang"..

Liliyuli- hehe atok mmg begitu

eyra - hati2 berguling2, jgn lupa balik rumah..erk

kamen - atok aku mmg smgt terlebih, ok aku sayangi atok aku, jom sayang atok aku.. hehe

lilycun - slamat melukis =)

durakhyar - kalau ajak atok pegi tgok wayang mmg huru hara..haha

fndrocka - mmg betul kata saudara, aku yg jadi nyanyuk kalau tgok tv dgn atok..haha

yana - see the knee la..heh

fadhlihamdan - sape? bleh geng ngan atok aku..hehe

Lelaki Ini - atok aku makin tua mmg makin comel, berminat? beliau da lama menjanda =)

nas - ayah ko ngan atok aku mmg sehati sejiwa..buat ape? katon? guna MS paint..

bellar0ssa - betul? mana surat sumpah..aku mahu bukti..hehe..

syakey -hehehe

hellioz said...

style~
kem salam atok lu kayh
gyahahaahahahah~

Dyna Yvonne said...

hehe...atok kamu sempoi...
ngee~

>_<

NiZaM Limited said...

wakaka..nice one..
kartun org lidi yg terbaek..hehe..

DuniakuAbstrak said...

hellioz - dari ko kirim slm, baik ko kiim gelak ko tu..baru rare

Dyna Yvonne - yes, sesempoi kambing di taman

NiZaM Limited - kartun org lidi je yg tmampu d buat..haha