Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Tuesday, July 6, 2010

Hanger aku balik kampung



Aku : hmm hanger aku ni ramai balik kampung kot, makin ari makin kurang ni..

Kawan aku : tu la pasal, diorang gi brehat kat kampung tu

Aku
: tapi pelik la, apesal tak balik semula sini balik kan? tak kan duduk kampung lama2?

Kawan aku : biarla diorang lepas rindu lama2 kat kampung tu.

Aku : macam bangang la hanger tu balik kampung kan? bangang gila..

Kawan aku : betul2..so stupid

Aku : hangin betul aku, celaka punya hanger balik kampung tak cakap pun kat aku..main balik je ikut suka hati

Kawan aku : betul2..keji betul diorang..

Aku
: keji tengkorak ko..yang ko tak paham2 ni apesal? aku nak hanger aku balik..nak sidai baju ni..punggung ayam betul laa ko ni..

Kawan aku : hehehe..ok2..

7 comments:

y@n@ M!B said...

haha lawa sgt kot hanger ko tuh smpi kwn ko wat harta sendiri..ngee~

tujuhhariseminggu said...

hehehhee.... sib baik dia paham... :))

nosembilanbelas said...

orang tak paham kias2 nie...kasi je sebijik

DuniakuAbstrak said...

yana - xde la lawa sgt..kalo bleh smua harta kita..harta dia gak kot..haha

tujuhhariseminggu - kalau tak paham gak tak tau la..=)

nosembilanbelas - da kasi da dua bijik skaligus

nasikputeh said...

ckp awal2 kan senang..

haih..

Hana Ayra said...

haha..lucu..

DuniakuAbstrak said...

nasikputeh - tak dramatik la ckp awal2..hahaha

Hana Ayra - hahaha