Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Saturday, March 5, 2011

Mencarut sambiL memandu

 Memandu tanpa caruTan serasa kehidupan seakan tidak Lengkap, bagaikan burung tanpa sayap, bagaikan pungguk tanpa buLan, bagaikan boxer tanpa hiasan polka doT



Maka apa jua mangsa yang rasanya Logik  dijadikan sebagai bahan caruTan digunakan sebaik mungkin untuk kepuasan nafsu syaitan yang bersuLtan di hati

Mencarut sambiL memandu
Tabiat yang buruk
aku terkadang terLontarkan carutan

haih dosa kering
 mariLah kita insaf

Please DonT driVe and Carut

 perbanyakkanLah berzikir dan mengingati mati.

MATI

MATI 

 MATI 

MATI

MATI






.


24 comments:

Anonymous said...

=_________________=




aku penunggang motosikal yang hanya mencarut apabila dipotong oleh kereta secara melintang,


jadi pengalaman accident 7x di atas jalan raya memang menyengalkan.

Unknown said...

mueehhe..biase kalo aku amrah aku akan follow rapat2...

Bunga said...

hahahha...eh22..terasa lak..hahaha.jadi bunga kena..

mati..

mati..

mati..

mati..

hahahahaaaaaaaaa...

Lea Isnawi said...

comel lukisan ko..hahaha

btw, betul tu baik ingat MATI
mana tau kot2 tgh duk mencarut, eksiden,..

Fazleyatul Aini said...

terima kasih ayol kerana mengingatkan aku
huhu
sungguh banyak carutan aku lemparkan terhadap kenderaan lain di atas jalan
mintak maap semua

Anonymous said...

Dosa kering... :P

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. said...

style ohh care ko tulis


MATI

MATI

MATI

MATI

MATI



tu!!hehehehee...

memang terase cm dengar iklan plak..

Unknown said...

erkk...ak nak mencarut ape.duk memandu litar memandu je lgi.P punhaghamm nak dapat.thnks ayul!nasib bek ko ingkan.kalau idakk.akulah pncarut profesioanal itu.hehheeh

Amir Syahir said...

apasal deep semacam ni! haha

ENCIK TIKUS said...

hahaha okey gua dapat pengajaran dekat sini

nur anis said...

x suka mencarut and x suka dengar orang mencarut..

medmozel leya said...

hahahaha..
ak rasa ak mmg jadi monster masa ngah drive... ngee v:peace:v

Encik Psychopath said...

eh dosa ke sekadar mengeluh luahan hati melalui carutan pemanduan. kikiki. rasanye tak menyakiti.

Raden said...

lelaki la yg byk mncarot nie.. xleh sabo2!

ompuan drive rilek je..cam aku..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pergh!

Itu dah jadi zikir dia atas jalan ke apa?

>_____>

Duniakuabstrak said...

MATAHARI - dah tujuh kaLi eksiden masih hidup Lagi sampai La ni? fuuuuhh...


JIJI YU - aku pun kadang-kadang buat macam tu. Kasi gertak dia sikit


bunga - Amboih kemain gembira dia nak mati eh?


lea - one of the reason TAK payah mencarut


Lya Colours - aku suka ingatkan diri sendri jadi refLeksinya juga kepada kita semua

bukankosong - beLum Lagi campur dosa basah

~qiFFara~ ni memang ikLan jaLan raya


echah - takyah mengada nak jadi pencarut professionaL, debik baru tau, jadi penzikir professionaL takpe..


hiro - becoz this is deep from my heart bebeh

Encik Tikus - Lagi bagus terbaik kaLau pengajaran ni kau praktikkan

nur anis - benda yang kita tak suka dengar tu kadang-kadang adaLah benda yang kita seLaLu dengar

medmozel leya - dah tahu perangai huduh, bawak-bawak Lah bertaubat

Encik Psychopath - kan eLok jika Luahan hati dizahirkan dengan perkataan yang nice didengar

Naddia - bukan permasaLahan jantina tapi permasaLahan sikap diri

LORD ZARA - zikir taubat dari carutan.

mati mati mati mati mati mati

fyna ahmad said...

erk...saya terase...
;)





jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Lara said...

Aku rase peh ni mesti org yg bwk keta mesti carot kat aku..aku baru blaja bawak keta n bila aku bwk keta aku rasa jalan raya tu aku yg punya..ngeh ngeh..jgn mare

Biela Sapine said...

Tak baik mencarut, nanti kene potong lidah. Hahaha

Dyna Yvonne said...

hehe.aku tumpang carut klo kawan aku carut.haha.

kema said...

haha~sayup2 jer jadik ble ayul tulis mati
mati
mati
mati
cmtuh.......

hahaa~kema pun salu gak men&*^%% time drive...hehe pasneh insaf dh...

Anonymous said...

My boss said to me

"show ur middle finger"

Huh...apedaaa bos

x baik tau

Anonymous said...

amazing kan, kalau nyawa aku nyawa kucing, tinggal 2 kali lagi. hue hue hue

Cik Akma said...

setuju!!! dilarang mencarut ketika drive. karok dlm kete acceptable! :D