Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Wednesday, March 23, 2011

Katak

Tengah khusyuk  menjalani proses nyah tinja 

Setelah beberapa minit baru sedar

adegan mantap sedang diperhatikan oleh seekor katak. 

Potong betul

puncak keghairahan  terganggu

baja kenyal yang keluar tersekat-sekat.. 

perasaan berkecamuk, rasa malu dan marah bercampur baur













Katak masak asam pedas, mau coba?














.


.

26 comments:

JIJI YU said...

wohoho maen belah2 katak..ehhee

adrinaqamarina said...

gelimat kot~

tambah3 puru.

MATAHARI said...

mahu2!

AyuE SurihanyOt said...

hoi hi hoi geli la bedah katak...

nurkaloi said...

eeeiiiiii

ni mesti nga wat projek dlm "gntle"

wowowo
msam lemak ag best hehe

YanaMIB said...

ewwww..kijam kau! kijam! sian anak² katak tu..=P

Lya Colours said...

terkedu katak tgk ko. tak berkelip2. haha

nur anis said...

alahai..kesian la pulak dekat katak tu...

kema said...

katak yg tak besalah...wuwuwuwu~

Cik Akma said...

nda mau la bahh! katak kot. euww *smbil gedik2 lari keliling kmpung*

Dark Half said...

goreng deep fry cam menarik, dol

bunga said...

geli..tapi lau suh operat katak bunga nak..haha..

Pyka Rahmat said...

eeeyuckkekk.

Pyka Rahmat said...

eeeyuckkekk.

hiro said...

nakk.

eiffel said...

masak 3rasa lar!lol~

lea said...

euuuuwww..geli kot nak makan katak

Naddia said...

abes la...ko da takde teruna lagi

echah mashuri said...

yeye je dia nk tgk ko berak.ak xyakin ah.mybe katak tuh pndg lain.hahahahha;p

Berto said...

ahhh, geli shiak katak

DuniakuAbstrak said...

Berto- comeL nya Brader Berto geLi dengan katak.. hahahahaha

Farhan Zulhusmi said...

hehehe.....berani erk....
kalau hamba...kecut perut jap.....aduh...
sedap tu masak asam pedas...hahaha

ENCIK TIKUS said...

macam awesome..

Encik Psychopath said...

masak kunyit pun sedap.

DuniakuAbstrak said...

JIJI YU - potong biawak pun layan gak

adrinaqamarina - muka inesen hati kejam jugak ye..

MATAHARI - kau sembelih manusia pun da biasa ye dak?

AyuE SurihanyOt - hoi hoi hoi bukan aku yang bedah la

nurkaloi - tett!! salah..panggang pun cara gak

YanaMIB - ok, kau sanggup ganti katak tu?

Lya Colours - tu lah, mata aku dengan mata katak saling bertentangan

nur anis - kenapa tak kesian kat aku? kesucian aku ternoda.. ohhh dunia memang kejam

kema - katak pervert woi, open your eyes..seek the truth

Cik Akma - dah, tak payah berlakon...sebenarnya kau suka kan?

Dark Half - garing tu...

bunga - syabbas, jiwa doktor

Pyka Rahmat - nak cakap...

hiro - sabar, lap air liur tu dulu

eiffel - sep! nafsu katak kau terserlah

lea - jangan bayangkan katak, bayangkan ayam..permainan minda

Naddia - tengok je tapi tak sentuh..keh3

echah - betul..kau takde di tempat kejadian berdarah..

Farhan - kalau katak tu besar macam ayam aku pun tak berani

ENCIK TIKUS - berminat?

Encik Psychopath - kau suka resepi berkunyit ke?

za petrelli said...

geli deyh..