Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Tuesday, October 19, 2010

kejap...kejap....






lepas 10 minit...






lepas 15 minit....








lepas 25 minit.........










sory guys, aku akan cuba berubah.. no more "kejap...kejap" hahaha








.

20 comments:

AyuE SurihanyOt said...

haha...kalau aku pon hangin wei..

bukan penggoda said...

parangkan je dia bang! wakaka.

bukan penggoda said...

aku yakin aku ada komen td. hahaha.

bukan penggoda said...

tp, klw takde, aku nk kwn ko tu parangkan je ko. wakaka.

bukan penggoda said...

weh. bwt pop up comment la. susah la cemni. ok. bai.

tujuhhariseminggu said...

sib baik x kena tinggal... hiks... :p

Lya Colours said...

hah kalau aku lah, 2 kali panggil x dtg aku tinggalkan je

My Little Diary said...

salam,
hahahaha..... ganas tu siap bwk pisau ke pedang tu...

http://cikidis.blogspot.com/2010/10/bila-pintu-rezeki-terbuka.html

eiffel said...

bole caya ker????hurmmmmm

nurkaloi said...

hahaha.....kasi ptong~~~

john bert said...

aku rasa kalau aku masturbate mesti kau tak mampu nak tahan kejap kejap dah. kau kan lemah tenaga batin.

y@n@ M!B said...

ouchhh! mmg terasa lahhh posting koo ni...hahaha~ aku pun ada penyakit, "kejap kejap" tu..ngee~ =p

n@jwamz said...

hahahahaha:D
kalau ak, da tetak ngn parang tu haa...geramm tol!

plumpy.tootsie said...

kawan ayang baik sgt.kalau anje,sekejap yg kedua tu ayang dh kene parang.

bongok.kau mmg ptut berubah doe.

J. Abdullah said...

kalau kawan gua, gambar pertama dah abes dah komik ni. gambar kedua dah kena censored sebab gore sangat.

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

kire kawan kau baik la jgk leh tgu lagi

kl aku jd kwn kau, aku da tggl da.hahahahaha

wei, betaubat lah.hehe

Cik Akma said...

haahaha terbaik yg ni hahaha~

echah mashuri said...

alah..asal acu acu aje..kalo akuuu...terus je bagi sejibik dua biar berbekas kat tulang belikat ohhh!!!

fndrocka said...

Kalau aku..aku panggil 2 kali je.

PinQib said...

ak pun slalu camtu.. ^^ tsk