Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Tuesday, October 5, 2010

Buka topeng

Telah berkata seorang minah....


"sudah-sudahlah tu.

masa dah tamat.

sila bukakan topeng anda!"





Pada mula nya aku tidak mengerti apakah maksud kata2 nya itu.

Namun, setelah aku melihat satu video,

barulah aku faham akan maksud yang hendak d sampaikan oleh beliau

mari lah kita sama2 hayati video ini untuk kita sama2 memahami

topeng apakah yang d maksudkan oleh minah tersebut


11 comments:

hiro said...

xdpat play..ces..

echah mashuri said...

hak..hak..memang ko salah paham larhhh...
knapa bandingkan dgn kambin uh..hik9

adrinaqamarina said...

buka dulu topeng mu. lalallala~ lagu peterpan. haha.

bukan penggoda said...

hoi. tade kne mengena la dgn sesape yg bervideo. aku sbnanye xdpt tgk lg video ape. tp, aku dpt rasekn itu video justin bieber. aku tules tu sblm kes tu trbongkar kot. nmpk sgt aku xtules pasal mende tu.

ahh. pape pon, thx sbb dah glemerkan aku yg dah sedia gila glemer ni. wakakakakakak.

cau. nak pegi minum cincau jap.

bukan penggoda said...

bongok. bkn video justin bieber ke? cis cis. wat malu haku je!

AyuE SurihanyOt said...

haha...semua cam takut2..haha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

kejam tol la org yg kenekan kambeng tu..asl xpakaikan 1 set hallowen tros..hahaha

plumpy.tootsie said...

tak dapat bukak!

DuniakuAbstrak said...

hiro - cuba lagi lain kali

echah - aku yakin bahawa itu jawapan kepada persoalannya..haha

rina- sedap nya suara...kalah kodok

ika- ciri2 peminat fanatik justin bibir jelas d situ

ika- hahaha... ece ceh..ko tau malu ke?

ayue hanyot- ko tak payah pakai topeng pon kambing2 tu semua dah berterabur lari bila jumpa ko..ngeri kan? hahahaha

kamen- cet, baru aku nak kagum dengan kesucian hati ko bersimpati terhadap kambing tersebut..haha

awekmanjaplumpy.tootsie- haha lain masa bukak la..

Cik Akma said...

siottt hahaa

aren said...

hantu kamben