Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Saturday, October 9, 2010

Apa itu Muzik K-pop?

"K-pop is an abbreviation for Korean pop music (also referred to as GaYo or KaYo music), specifically from South Korea. Many of these artists and musical groups have branched out of South Korea and have become popular in many countries around the world. The popularity of K-pop is often considered a part of the rise of the Korean Wave, the recent surge of popularity of contemporary South Korean culture in Asia."

-From WIKIPEDIA


K-pop adalah singkatan 'Korean Pop' . Yang kalau kat muzik video tu diorang nyanyi sambil joget2 tu lah...budaya joget stail korea nih da menular dan popular di serata dunia.

aku suka tengok muzik2 video diorang...layan yang best2 je ..yang tak best aku tak tengok..hehe

contohnya mcm
video ni pada entry aku sebelum nih






Entah camne aku bleh terjumpa plak K-pop PARODY...layan gak video nih..sengal je diorang



14 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

weyh..yg nobody2 but you tu pun temasuk dalam kategori ni ke?

ape ke nama group pmpn menari reramai tu

wadergurls ek?

plumpy.tootsie said...

to xtionkamen,
wondergirls tu kpop lah.

to ayul,
saya mencadangkan anda layan 2NE1.way better than your kara.

plumpy.tootsie said...

alah!yg ni aku dh tgk.super junior dlm intimate note.dh berzaman dh video ni.lembablah kau.

plumpy.tootsie said...

parody boo beep aku tak suke!buruk!

plumpy.tootsie said...

ommo ommo ommo!
how come my minho doing that?arghhhhhhh!!!!!!!!!!!

ok,ni dh komen yg ke berapa?LOL.

plumpy.tootsie said...

chitty bang bang parody paling kelakar!

yg ke berapa ni?HAHAAHAHAHAHA!

plumpy.tootsie said...

jo kwon the king of parody!

john bert said...

kau ni tak jiwa mafia lansung layan benda2 cenggini.

Ms. Qhayal said...

gua tak layan k-pop k-pop ni. yang gua tau pop rock je

Unknown said...

geli! :P

Qib said...

aku mint rain, tu kira macam k-pop x?

Latest entry di:

Berdialog bersama….

Mai jawab tag!

Gadis Cantik dan….

nurkaloi said...

aghhh.... k-pop is the best...
layan layan~~~ jgn tak layan

super junior / shinee / 2pm / 2am /
best best...

nurkaloi said...

he he he....
nak carik kekasih hari ni jugak....
tak kire laa wlaupun shari jer...ngeh3

nurkaloi said...

eah pe tibe-tibe aku jadi giler nie
mintak maaf yer
aku undur diri~~~