Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Friday, May 20, 2011

Kamen rider buatan malaysia





cool guys

good job


Malaysian youtubers makin maju


















.

17 comments:

flyz said...

yg penting pakai seluar pendek tu

DuniakuAbstrak said...

flyz - haha..nasib baik tak pakai spender je..

Nveil said...

awat wei? awat?

JIJI YU said...

ekeke..makin maju dah mesia kite ye..

asip محمد said...

rambut yg berubah menjadi biru.. alasan yg mantap unutk memulakan pergaduhan kamen rider.. kah3

Robot | Sakti said...

kenapa rambut kau warna biru?

hahaha

Lya Colours said...

haha adoyaiii

maCy said...

haha.. adeh2

Mimpi Basah said...

kalo pakai spender baru superheroes..haha

bunga said...

hahha..sumbakkk..hahaha..lau pakai spender jer baru aku semangat nak tengok..hahaa..

DuniakuAbstrak said...

bunga - cilakak! pervert rupanya kau ni..hahahaha

Encik Psychopath said...

fuckin awesome.

MindaMalay said...

Salah satu hasil karya pengarah amatur tempatan ha ha ha...

RastaMat said...

cakap melayu walaupun dia cina..

nice oh.!!

Naddia said...

woi...apsal rambot die wane biru?? pahtu sound effect die cam cte hantu?? xnk tgok aa! mst tekejot2 ni kn?? cis!

DuniakuAbstrak said...

Naddia - takde mende la..takut bebenor kau ni..haha

Hansyirah Takezur said...

efek bunga api tu cool. mesti wat time merdeka.. haha.. :P