Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Sunday, August 15, 2010

Aku berwajah korea, kulit sahaja sedikit hitam

"abang hensem angkat la tepon, abang hensem angkat la tepon, abang hensem angkat la tepon" (bunyi ringtone henpon)

pakwe- ...hello ayangku..

makwe- isk isk isk

pakwe- ayang? knape ni??

makwe- huhu..ayg tgh sedih ni..tak tau nk ckp mcm mana..mata da bengkak menangis dari tadi

pakwe-kenape sayang? jangan mcm ni..walau ape pun terjadi ayang kena bwk bertenang..byk2 bersabar....apa masalah nya?


makwe- ntah la....da kering air mata ni..

pakwe- b sedia mendengar sayang..kalau boleh tolong b tolong..

makwe- ayang sedih kenapa Ju Yoo Rin dengan Seol Gong Chan tak dapat bersama?? kenapa b?? kenapa kejam sangat pisahkan mereka??!! citer korea ni sedih sangat....waaaaaaa huhuhuhuhuhuhuhu..

pakwe- !@$%&*@#$@#$!*&%#@$ (mencarut dalam hati, kang kalau mencarut depan2 mrajuk sebulan plak ayang )

22 comments:

bukan penggoda said...

pehhh. makwe ko boleh geng dgn aku lah!


moh kte sesame tacing gilost smpai mata lebam tgk cte kroea. hehe.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

jiwa wanita memang begitu.kadang-kadang buat kita rasa tensen jer.hahaha.layankan jer.

bukan penggoda said...

yay! aku fes!

~qiFFara~ said...

hehe..bese la tu..

pompuan zaman skang mmg giler sgt klo tgk laki korea ensem dlm drama..
haha

john bert said...

ahh..tak ganas lnsung hati mafii kau.. baek kau cari laen je..hahaha

Dyna Yvonne said...

hahaha...naseb bek aku bukan jenis mcm tuh..klo x cian kt sayang aku nk layan perangai mcm tu..hee~
>_<

fiQ Froz said...

hahahhha..makwe kau ke tuh?emosi sungguh paot bagi pelempang je seminggu sekali..=p..

AyuE SurihanyOt said...

hakhak..biasa la tu...=p


aku pon tacing sial tgk cita korea...

Cik Akma said...

hahah awek addicted ngn pelakon korea haha~

¶A.K.I¶ said...

ahh!
lyn aje...
dah awek ko....
tp mta ko mmg sepet...
ak x cakp korea laa..
mcm cina~
ala2 cau yong fatt!!

hiro said...

keh2..ayg.....i lap u..u lap i x?

DuniakuAbstrak said...

ika - hahaha selamat bertacing2..standby tisu sekotak

razi - mmg aku layankan aje.. (--")

ika - yess!! wooooo!!

~qiFFara~ seb baik kulit aku itam, kalau tak aku turut d gilai

john- ko igt cari awek yg kena dgn jiwa kita mcm cari selipar ke? susah ko tau tak..susah

Dyna Yvonne - ade la jugak prkara lain balak ko bengang pasal ko tapi dia tak bagi tau..haha

fiQ Froz - sayang woo..tak sampai ati nk lempang..kalau bagi siku mungkin akn d pertimbangkan..hahaha

ayue - ganas2 ko pon tacing gak? hahaha

Cik Akma - tu la pasal..aku pon layan gak tp takde la smpai camtu skali..haha

¶A.K.I¶ - cow yun fatt? apesal tak mcm yong tau fu? baru lazat d dengar

hiro - ko ni da kenapa hiro? da makan ubat lom?

J. Love said...

ah binawe.

kalau gua takde selindung selindung gua carut. serious!

DuniakuAbstrak said...

J. Love - hahaha kalau aku buat mcm tu..da lama la awek aku cabot lari..kna byk bsabar weh..

Berd said...

lu pun layan juga. tak payah menipu la.

DuniakuAbstrak said...

Berd - hahaha mmg la aku layan tapi takde la sampai menangis2

yusuf mujahidin ™ said...

lu nanges kn?hahaha

sepp sket berd

DuniakuAbstrak said...

yusuf- cinpeng tol..tak jantan la nagis..haha..

alvin takda umah harga 8juta said...

sadis gila pengkisahan itu..

Liliyuli said...

hampeh punya makwe....hahaha

DuniakuAbstrak said...

alvin - hahaha sadis ke?

Liliyuli - ko tak mcm tu ke? hehe

Emerald said...

kirim salam makwe yg tacing tgk cte korea tu.
tak amerika la kalau tak tacing tgk cte korea ye dak?

gua syak makwe lu mesti tipikal pny makwe yg nanges leleh2 tgk cte korea.

cais.