Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Sunday, August 1, 2010

ARGHH!! sedap nya suara ko syeera sanders T_T



ok aku nak chop ko syeera sanders..erk..

tima kasih syeera sanders sebab sudi mendendangkan lagu untuk aku berbekalkan suara ko yang sedap dan mantap itu.. =)

14 comments:

hiro said...

ok..amik..pastu ajar dia ngaji quran..hehe..zikir2.

bukan penggoda said...

adakah ko tau sore aku ag sdp drpd dia?

J. Love said...

err.. sedap ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

layan

john bert said...

kenapa letak video awek aku? leh jd gado ni.

DuniakuAbstrak said...

hiro - okeh aku nak anta dia gi berguru dengan Tuan Guru al syeikh al fadil Hiro

ika - adakah kau tau bahawasanya aku tak tau pon

J. Love - err..tak sedap ke?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o - tangkap leleh.. =)

john bert - ooooooooooo ni ke rupa mafii? hahaha

Farid MOFASAD said...

aku suka komen hiro

DuniakuAbstrak said...

Farid - bagus2, komen hiro sgt membina..

hiro said...

keh2..bagus juga ajar dia tajwid dlu..hhehe

DuniakuAbstrak said...

hiro - betul tu Hiro, bab2 agama serah kat ko..

DiNa-DiaNa said...

suare die cute..tu je..
tak r mantap sangat..huhuhu..

DuniakuAbstrak said...

DiNa-DiaNa - aku suka suara dia..haha

hiro said...

pernah dengar imam rogol budak? jadi, jangan bagi dekat aku..keh2.

DuniakuAbstrak said...

hiro - pernah..ooo kira nya ko la budak yg kena rogol dengan imam tu?