Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Monday, February 28, 2011

Wahai bapakku yang gagah perkasa, aku mahu adik baru

.


Bapak, aku nak 'adik' baru macam ni








terer giLo budak kecik ni, dapat kat aku memang aku Lambung tinggi-tinggi..









.

12 comments:

echah mashuri said...

cehhh..ko jelah beranak.senang.xpyh tguu2 request kt ayah ko.eheheheh

azwa_amani said...

bestyer ade adik

JIJI YU said...

muahaha ku dah latih adek aku suh jadi camni..

Lya Colours said...

pergh kecik2 da terel melipat bola ni

mR.sYaH said...

hahha.. tggu anak kau jelah..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

bapak kau nak cucu.amacam?hahaha

DuniakuAbstrak said...

echah mashuri - aku mana bLeh beranak woi

azwa_amani - best dan memeningkan kadang-kadang

JIJI YU - adik kau dah bLeh buat dua posen La?

Lya Colours - tahu tidak mengapa

mR.sYaH - tu Lah, aku rasa macam dah sampai seru je ni

Mohd Fakhrurazi Jamaludin - bapak aku mmg dah Lama nak cucu, haku je dah banyak kaLi terbuang bakaL cucu bapak aku kat tandas

Berto said...

x payah kagum sgt dgn budak ni, stakat skill2 mcm ni, aku pon moleyh buat..keh keh..

lgpon nnt dah besor, dia punya terer tu hilang..caya la ckp kat aku..x caya tgk aku, dulu ada video pasal aku, skang harommmmm..keh2

DuniakuAbstrak said...

udah-udah La tu Bert, tak abis-abis dengan perangai menipu..hahaha

lea said...

apa kata ko je yg buat anak sendiri

DuniakuAbstrak said...

lea - Ingat buat anak tu macam kentut ke?

adrinaqamarina said...

adik pon memang teringin nak ada adik baru jugak~ dodi dah tak best sebab dye dah besar. haha