Pages

mngkritik bukan bermakna tidak suka, kita prihatin untuk memperbaiki, mengkritik kerana kita dapat lihat kesilapan yang berlaku dan kita melontarkan idea memberi cadangan untuk membetulkan kekurangan itu

mengkritik dengan ilmiah dan fakta itu sihat

bukan mengkritik dengan emosi


twitter @MrAyuL











.

Wednesday, February 23, 2011

Panas baran
































- Tetiba Mengidam ayam bakar
- Ubi bakar cecah sambaL biLis pun sedap
- (--")















.

30 comments:

MATAHARI said...

bako je, bako je




==" entah betul entah tidak apa yang aku karutkan ni.

DuniakuAbstrak said...

hahaha tetiba terbayang scene org kampung nak bako rumah Hantu Kak Limah

delarocha said...

pengaruh kak limah ni...kita bako je, tanam pokok cili

hiro said...

lu memang terer...lu memang terer.

lea said...

kite bakar je umah kak limah!!!

mR.sYaH said...

kita bako jer.. kah3..

betul tu.. sabar2.. kita bako jer..

aku hari ni dapat makan ayam bakar.. sedap2..

echah mashuri said...

HAHA.celaka betul smpai semut pun nak bakar.pehhh.ade gak org cmgini.-_-
ko neh kann.kann.kenn

weh,ak komen apa nih?blur semacam.je.




ah.published jelah.T__T

bukankosong said...

nk bakar blog nih bule? ha..ha..terpengaruh jab...

shizuka said...

haha.ganas betul ayul nih.;p

Mr Laici said...

wahhahaa.. stay cool then jawapan akan datang.. (><)


Entry Terbaru: KF dinodai tapi malaysia tetap menang!!!

sawn said...

hahaha bakar blog.. haha

JIJI YU said...

marahkan nyamok kelambu dibakar

Lya Colours said...

"kita bako !! kita bako !!", kata usop kepada penduduk kampung pisang. haha

nur anis said...

hahaha..marah je bakar..marah je bakar...pasni nak buat gak ah..hahaha

eiffel said...

pames abg bakar lol~

platipus said...

jgn lepas kan kmrhan kat orang...kalau tak aku bakar umah kau malam ni

Encik Psychopath said...

tapi puas bakar.

Cik Akma said...

wuu grg nye smpai bako2. kite bako kak limah!!

echah mashuri said...

weh.kalo ko mrh2 neh ko nak bakor x bby farah?kekeekke;p

Amira Naddia said...

sume nk bako..
marah awek bako tak?

aku lau marah aku carik bantal dan tido..aman je dunie nie kalau sume org cam aku

cintatehO said...

ishhh budak ni aku tembak juga kang asyik nk membako je kejenye....haha

hacimun said...

siyes aku suka entri nih.tapi xbermakna aku ni panas baran.

*Uuuuuuuuuuuuuuuu

DuniakuAbstrak said...

delarocha - aku nak tanam pokok mangga..slurpp

hiro - next time cakap terrer dan kacak

lea - kesian kak Limah woi

mR.sYaH - mana satu ni? kau nak suruh aku sabor ke bakor?

echah - aku memang panas baran sebenarnya (--")

bukankosong - haha jangan weh

Mr Laici - ok i will stay tune cooL

sawn - bakar testis kambing La

JIJI YU - tepat di situ..

Lya Colours - jangan ikut sgt kata usop tu..haha

nur anis - hoi2 jangan, mesej aku tak sampai ni..hahaha

eiffel - abang abu bakar bin atan ke?

platipus - baik taiko..hahaha

Encik Psychopath - tak kan puas hati kaLau ikut nafsu amarah

Cik Akma - kak limah yang inesen

Amira Naddia - kaLau aku marah aku makan

cintatehO - aku tak bakor-bakor, aku baik..

hacimun - mesti kau suka makan makanan berbakar kan?

AyuE SurihanyOt said...

kita bako je...


aku pon lapaq ikan bakaq ni...malam satgi nak pi makan kat umbai.

kenapa aku bgtau hang ni??haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ya bakar bakar..sudah lihat dvd kaki bakar

Dda Ly said...

mmg abstrak sungguh blog kamu..tapi, hihi nape tetiba teringat makanan plak yg last tuh? :P

jemput ke rumah,
http//laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye..♥♥♥

Berto said...

kita bakorr, kitaa bakorr!!

cik amar said...

grrrrrrr

DuniakuAbstrak said...

AyuE SurihanyOt - tidak mengapa aku sudi mendengarnya..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o - best ke bro?

Dda Ly - entah tetiba teringat.. ape motif Love tu? jangan cuba permainkan hati aku....haha

Berto - apesaL gambar profiLe kau nampak macam sedap?

cik amar - kenapa cik amar grrr?

Zaza said...

betul!!!